zge13 bana da 3-4 ay çok erken geliyor.. bağırsakları, böbrekleri zorlar diye düşünüyorum. Zaten bağırsak doğduktan sonra bile gelişmeye devam ediyor florası daha oluşmamış oluyor vs.
Bir doktor dinlemiştim. O da 1 aylık bebeğe bile bir şeyler verebilirsiniz diyordu. Belki birşey olmaz ama riske atmanın da anlamı yok.. doktorunuza süt durumunuzu söyleyip bir danışın. Yine de formül mama diyecektir 🌹