Anita Arkadaşlar merhaba ben aktif bebe kullanıyordum 3 numara oğlum 8500 kilo şimdi primum care denemek istedim 3 numara sipariş ettim ama bez ölçüsü aynı mı inşallah yanlış yapmadım
balannesiii Anita bana diğerlerine göre daha büyük geldi canım ama sleepy kullanırken 5 tam geliyordu premium carede büyük geldi ama o yüzden kaka sulu olursa hemen sızıyor😢
Mineltoygar Anita premium care aktif bebelden daha büyük, bant yerleri altı bile oldukça geniş. Ancak oğlum 8 kilo 1 aydır 4 numara kullanıyoruz
Aysnrplt Anita premium care biraz daha uzun oluyor canım belini sarıyor tamamen 6700 gr bebeğim 2 numara tam oluyor şimdi ama bitince 3e geçicez
Unluunsuz Bu bezden cocugu alerji olan var mı vücudu pütür pütür oldu sadece bez kısmı acaba bundan dolayı mı
Anita Unluunsuz bizde bir sorun olmadı ama belki sizin bebeğinizin bir alerjisi vardır içinde olan bir maddeye
Anita Mineltoygar tam oluyor aktif bebe 3 numara en azından bu paket bitene kadar 3 kullanayim sonra 4 e gecerim diye düşündüm sonuçta bez numarası büyüdükçe fiyat artıyor
balannesiii Anita evet kalıpları büyük sanırım 5 numara sızdırıyor büyük olduğu icin kakayı tam kavrasamda oynadıkca bollaşıyor
Aysnrplt Anita kullanırsın canım bi süre sorun olacağını sanmam benim de bir paket daha var 2 numara kullanıcam yani sızdırma yapmıyor henüz
aselrigel Anita Kızım şuan 6 ayını dolduracak premium care kullanıyoruz çok memnunuz normal bezlere göre büyük gibi geldi bana
Anita Mineltoygar ay çok sevindim bu paketler bitince eğer memnun kalırsam primum care alırım 4 ozaman