Kızlar bebeğim 2 gündür ateşi ara ara 37-38 arasiydi kendi yöntemlerince düşürmeye çalıştım ama olmadı bugün doktora gittim antibiyotik verdi ve şurup verdi .12 saat arayla antibiyotik kullanıcam şurubu da 5-6 saat arayla kullanabilirsin dedi.ilk defa bebeğimin bu kadar ateşi oluyor ve ben endişeliyim .aniden ateşi yükselirse ne yapmalıyım tecrübeli annelerden yardım istiyorim.. ılık duş falan aldiriyorum ama var mi baska tavsiyeniz ne yapmalıyım