Hepinize merhaba 🌸 Oğlumun 1 yaş doğum günü için patron bebek konsepti seçtim bugün oğlumun kıyafeti geldi kendime de bakıyorum fakat bulamıyorum güzel bir şey uyumlu olsun cıvıl cıvıl tatlı bir elbise olsun aynı zamanda da şık olsun istiyorum😂 renk olarak düz siyah ya da siyah beyaz bir elbise düşünüyorum önerilerinize açığım bana site adı da söyleyebilirsiniz ya da beğendiğiniz elbise varsa buraya da ekleyebilirsiniz 💕 eşime de beyaz pantolon siyah gömlek düşünüyorum 🙈