idemshn Emekleme pozisyonuna geliyor ama kendini yere atıyor sürünürken de zorlandığı için bağırıp ağlıyor emeklesin diye karnını tutup kaldırınca ağlıyor sinirleniyor benim öğretmek için yapabileceğim bir şey var mı yoksa kendi kendine mi çözecek yürümüyor da çok zorlanıyoruz…
ayse01_alparslan idemshn benim oğlumda on bir aylık emekleme pozisyona geliyo birazcık gidip sürünuyo yapamıyor sonra biseylere tutunup kalkiyo ayağa süpürge makinesi olsun koltuk olsun her çocuk emeklemez belki bizimkiler birden yürümeye başlar.
Sinserra idemshn benim kızımda 11 aylık asla emeklemez yüzüstü pozisyonda sanırsın çocuğu ateşe atmışız gibi ağlar. Ama şu 5 gündür poposuyla gidiyor her yere.
Kyselz idemshn benim bebeğim de 11 buçuk aylık iken emeklemeye başladı dediğiniz gibi karnının üstüne ısrarla dönüyor ama gidemediği için ağlıyordu birgün bir baktım pıtı pıtı emekliyor birden oluyor bu bebislerin emeklemesi yürümesi herşeyi sanırım şaşırdım aaa emekliyor dedim hatta bulaşık yikiyordum bağırdı arkamı döndüm ki emekleyerek geliyor 😂 yakındır emeklemesi bence
PamukPrensesannesii idemshn Benimki de 11 aylıkken sürünüyordu. Ama böyle yılan gibi değil ,popo yukarda kafası yerde sürünuyordu 😅 sonra düzgün bir sekilde emeklemeye başladı. Sizinki de daha başlangıç aşamasinda sanırım ,zamanla öğrenir 😄🙏
idemshn ayse01_alparslan ay valla yürümesine daha var benimkinin bence çünkü yeni kendi kendi koltuğun kenarında falan durmaya başladı yeni kalkıyor tutunup ama keşke yürüse…
idemshn Kyselz PamukPrensesannesii ay ne güzel inşallah beni şok eder artık onu yürütcem dşye belim sakatlandı sanırım kendi gitsin istediği yere😂
Kyselz idemshn o zamanda sizi istiyor ayrılık kaygısı var şimdi 1 yaşa yakın onyuzden bende diyordum emeklesin istediği yere gitsin kucak istemez diye daha kötü oluyormus 😂 şimdi yürüsün istediği yere gitsin diyorum o zamanda tüm çekmeceler dolaplar yere inecek eminim nasıl baş gelecegim onu düşünüyorum temizlik nasıl yapacağım bebeği yürüyen anneler temizliği nasıl yapıyor acaba silme işi süpürme neyse de😀 her anları zor ama çok güzel çok tatlı ❤️🥰
niHanzade idemshn ben asla inanmıyordum söyleyene ama kızım 11.5 aylık ve ilk kez emekledi yani şoktayım😄yürüyecek diye bekliyorduk çünkü artık