Deletedmom_106 Ruyadandunyaya anladım üsttekalsın ihtiyacı olan vardır mutlaka .bende alcam ama 2. El düşünmüyordum bi cazip geldi ama eşim kabul etmedi . Hayrlı satışlar
Ruyadandunyaya Deletedmom_106 teşekkür ederim. Şöyle söyleyeyim ilk 6 ay kullanmadık daha sonra da bir süre arabasiz kaldık aslında hiç yıpranmadi
Ruyadandunyaya witcher İstanbuldayım elden teslim edilir .model bilmiyorum netten baktım da bulamadım ya
Ruyadandunyaya Zeynepas biraz yatıyo evet . Fiyat olarak zaten 1800 TL dedim sizin bütçeniz nedir yardımcı olurum
Ruyadandunyaya Zelish9 farklı bi post açıp başlık ekleyerek paylaşım yaparsanız daha hızlı satış yapabilirsiniz