Nuriyee06 ürünü satışa koyuyorsun sattığınızda dolap uygulaması bi miktar ücret kesıyor sizde alan kısıye ürün ulaştığında para hesabınıza çekiyor aynı şekilde sız de satın alırken para direk karısıya gıtmıyor uygulamada kalıyor 1 iş günü içinde onaylamazsanız da uygulama kendısı ürünü aldığında onaylıyor ve para hesaba gecıyor aslında kolay ve basit ben hu sekılde hem satış yapıp hem de bebeğime kozlarıma kıyafet vs aldım güzel bu uygulama 500₺ üzeri olan alısverıslerde hizmet bedeli alıyor ve suan da gördüm 250₺ üzeri de kargo bedava var 🙈