7 aylık bebeğim var ve ikinciye hamileyim aşırı halsizlik yaşıyorum. Bebeğimin öğlen uykusu yok desem yeridir en az 2.5-3 saat vakit geçiriyoruz kitaptı oyuncaklardi yemek yeme zıp zıpta oynama vs. Uykusu gelince zaten huysuzlaniyor ve gözlerini ovusturuyor ben de uyutuyorum iyi hoş ama asla yarım saati geçmiyor. Günde iki kez falan yarım saat uyuyor gece uykuları bu ara 10 buçuk 11i buluyor uyuması. Gün içinde cidden sinir krizleri ağlamalar çocuğa bağırmalar her türlü duyguyu yaşıyorum ve tükendim. Akşamı iple çekiyorum uyusun diye her uyutmaya çalıştığımda ağlama krizleri zaten. Ne yapcam nasıl çözcem bilmiyorum sürekli kendimi bağırırken buluyorum sonra vicdan yapıyorum gün içinde kaç kez ağlıyorum sayısını bilmiyorum