Asilinannesi35 benim de oğlum 24 aylık. Baba dede mama bazen ağlarken anniii diyor, ablaya abba, arabaya ababa, biri nerede diye sorunca hep iş diyor, bazen aydede diyor, of, adda, diyor. Baba dede mamayı abayı aktif kullanıyor diğerlerini biz sorunca… ben de çok takıyorum İnan ki.. birden mi açılacak acaba diyorum çünkü maşallah zehir gibi çocuk. Yani ortak dikkati göz teması her şeyi çok iyi. İşaret ederek bütün derdini anlatıyor. Ama kelimeleri artmıyor bizi tekrar etmiyor. Buna taktım kafayı. Sanki hep böyle kalacakmış gibi tövbe yarabbi