Kızlar bugün sezaryen olalı 4. Günüm. Doktor 3. Günde sargı bezini çıkarıp banyo yapabilirsin dedi ama ben korktum. Bugün sargı bezini çıkarmadım üzerine streç film sardım o şekilde girdim banyoya ama yinede bez ıslanmış. Eczaneden yemi sargı bezi aldım bunu çıkarıp onu yapıştırcam ama korkuyorum dikiş nasıl gözüküyor sargı bezini çıkarırken canım çok yanar mı. Deneyimi olan bilgi verir mi lütfen