Arkadaşlar sütüm azalarak kesildi ve sadece mama kullanıyoruz. 4 buçuk aylık bebek bi öğünde kaç cc mama içmeli? Doktoru 120 cc demişti 2 hafta önce, ama bebeğim mama bitsede daha çok istiyor ağlamaya başlıyor bende emzik veriyorum öyle susuyor ama mama kutusunda ayına göre 150-180 cc yazıyor acaba ben az mı veriyorum oğlum doymuyor mu? Tecrübeli anneler tavsiye lütfeenn??