Kubra11222 Kızlar oğlum 10 aylık asiri iştahlı bir bebekten bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım ama 1 haftadır neredeyse hicbisey yemiyor diş donemindeyiz alttan 1 dışımız çıktı şükür sürekli mama içiyor çok ağlayınca mecbur mama yapıyorum ne yapmam lazım ne onerirsiniz
aliarasbey Kubra11222 benim oğlumda 8 buçuk aylık aynı sorunu yaşıyorum şuanda, her şeyi yiyen çocuk bi anda yemeyi bıraktı, hem diş hem ateş hafif nezle bir araya geldi çocuğum 3 gündür doğru düzgün yemiyor çok üzülüyorum . Sizin bebeğiniz düzeldi mi ?
tekbasimabakiyorum Kubra11222 maalesef diş süreci böyle. Ev yapımı şekersiz puding ya da muhallebi yedirmeyi deneyin. Ona hayır diyemez 😋