Ben hemen hoop ters çeviriyorum doktorum ona bile gerek olmadığını bebeklerin kendini kurtarabildiğini söyledi ama ben tedirgin olup şansa bırakamıyordum şimdi 7 aylık oldular nerdeyse 34te doğurdum bende. Artık gerçekten de çok müdahale etmiyorum çünkü ilerde ya benim müdahaleme alışırda kendi çaba sarf etmezse diye endişelendim açıkcası. Bir iki tıkanıp normale dönüyorlar 🥹