Kızlar sorum başlık ta doğum kontrol hapı ile korunma rağmen ben hamile kaldım 2 yaşında kızım ve 7 aylık oğlum var ve bidaha bebek bakacak psikolojim gerçekten yok çok yıprandım ne yapicam bilmiyorum nasıl oldu bilmiyorum korunmaya rağmen hamile kaldım bı yanım aldır diyor bı yanım bakılır diyor ne yapcam ben