PamukPrensesannesii nazlimom_ ben tatlı kaşığıyla veriyorum ama yutmakta zorluk çekiyor. Acaba fazla mi geliyor bilemedim ,boğazını yakıyor sanırım 🤔 Biz limonlu kullanıyoruz ,siz neli kullaniyorsunuz ?
Theteacher nazlimom_ 4 yasa kadar 1 çay kaşığı demişti doktorumuz, ama ben bir buçuk kaşık falan veriyorum, hareketli bir oğlum var içeren kadar dökülüyor 1 kaşığı tamamlasın diye bir de yarım veriyorum
nazlimom_ nazlimom_ bu doktorun sayfasında görmüştüm ölçeği yazıyor simdi gördüm çay kaşığıyla yazıyor