Arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık. Son günlerde emerken göğüs damarlarımda böyle çekilme gibi bir sızı oluyor. Bebeğim atak haftasında sanırım gece de gündüz de full meme ağzında. Acaba bundan dolayı mı oluyor. Vermesem morararak ağlıyor mecbur veriyorum. Zaten gazlı bir bebek. Başka türlü asla sakinleşmiyor. Bir de bu sızı çıktı başıma. Süt bittiği için değildir demi ?