kubusss Kızlar bir arkadasım var kızı yanlıslıkla kuzeninin epilepsi ilacından içmiş 5 yasında çocuk ne gibi yan etkileri olur
beyzzsenturkk_ kubusss tabi ki organlarını mahveder yaşı cok kücük ilaç ağır bir ilaç bi yakınımızın kızı da içmişti midesi yıkandı 2 gün gözetim altında tutuldu allahtan organları hasar görmemişti bence mutlaka doktora götürsünler
Kuzeymomss kubusss Oğlum daha 9 günlükken Epilepsiden şüphelenip yoğun bakımda ilaç başlatmışlardı. 2 gün verdiler, şuan 16 aylık çok şükür bir problemi yok. Fakat doktor gözetimi altındaydı siz yine de bir doktora gidin
kubusss Kuzeymomss açıkçası çok zaman geçmiş üstünden farklı bir şekilde anlattım ama kızına görümcesinin epilepsi ilacı içirdiğini düşünüyor bir yıl kadar önce. Simdi dudakları morarıyormus kafaya takıyor o içirdi de böyle oldu diye doktor doktor geziyor
Ahrzamann_ kubusss yaaa keşke denilmez ama götürseydi zamanın da benim oğlum mıydı kızım Medi hatırlamıyorum ama parol içmişti hemen götürdüm küçüktü o zaman midesini yıkadılar
Kuzeymomss kubusss Net birşey değil yani öyle mi. Bilemedim yanlış bilgilendirmekte istemem tabiki, her Epilepsi ilacı da farklı. Bizim doktor kontrolü altındaydı çok şükür bir problem yok inşallahta olmaz tabi
kubusss Ahrzamann_ tamda detaylı anlatmıyor da biraz psikolojisi bozuk sürekli de soruyor bana. Yani belki de böyle birşey de yok ortada. Şuan dudakları morarıyormus koştugunda filan hep o geliyor aklına :(
kubusss Ahrzamann_ tamda detaylı anlatmıyor da biraz psikolojisi bozuk sürekli de soruyor bana. Yani belki de böyle birşey de yok ortada. Şuan dudakları morarıyormus koştugunda filan hep o geliyor aklına :(