Linahilal Güzel anneler bebeğini sıpaya götüren varmı ve kaç aylıkken gidilir yada götürdünüz bilgi alabilir miyim götürmek istiyorum da ☺️☺️
Mnli Linahilal ben istanbulda mooi babiese götürdüm 3 yıl önce yeni başlamıştı bu bebek spa işi istanbuldaysanız orayı çok öneririm bir şey götürmenize gerek yok her şeyi veriyorlar her şey paketli kendiniz açıyorsunuz içiniz rahat etmezse mayı bezini havlusunu götürün (bu benim gittiğim yer için böyleydi) hatta suyu bile gözümüzün önünde dolduruyorlardı gideceğiniz yeri iyi seçin çünkü artık çok fazla arttı sayısı aynı suyu kullanan yerler falan duydum dikkat etmek lazım 40 günden itibaren gidebiliyorsunuz ama boyun simidi için bebeğin biraz büyümesi lazım gideceğiniz yere sorun kaç kilo olmalı diye minyon bir bebekse olmayabilir
aybikreis Ben de merak ediyorum. Boyun simidi spa’ya mı ait biz mi götürüyoruz. Bizim götürmemiz gerekenler neler, spa’nın karşıladıkları neler, kaç dakika sürüyor giden açıklarsa sevinirim
merkursavascisi_06 aybikreis insta sayfalarına sorunca cevap veriyolar genelde boyun simidi mayo bez veriyolar süslemeler ekstra olabiliyor. 40ı geçtikten sonra götürüyolar genelde ben yaş günğ için götürecektim hasta olduk gidemedik