Barlasveannesi23 Arkadaşlar 9 ay hemogram tahlili yaptıran varmı varsa niye yapılıyor ve aşamaları neler
Oykum___123 Barlasveannesi23 bızde 6 gun sonra yaptırıcaz bende surada bekleyeyım belkı bılen bırı yazar
MeetJoeBlack Barlasveannesi23 rutin kan değerlerine bakılıyor. Normal gidip kan veriyorsunuz o kadar.
Esrasyacan Rutin kontrol icin yapılıyor. Bikac gün önce yapıldı bebegime hemogram, d vitamini, b12, kan grubu ve demir depolarına bakıldı
Barlasveannesi23 MeetJoeBlack ben özel hastanede doğum yaptım doktorum orda ama ilk doğduğunda gitmiştim birdaha gitmedim hiç önce muayne felan olması gerekiyormu yoksa direk kanmı veriyoruz
MeetJoeBlack Barlasveannesi23 bizim sağlık ocağı istemişti , bu kızamık aşısına geldiğinizde kan da bakılacak diye. Biz de özel doktorda kontrole gidiyorduk , gittiğimizde o bize bakılmasını istediği değerleri yazdı , biz de hastanede yaptırdık . Sağlık ocağına da sonuçları gönderdim sadece.