Kızlar doğum yapalı 5 ay olucak 3 kez adet oldum çok normaldi. 5 gün sürdü bitti ama bu kez 3 hafta olucak adet oldum resmen kesilmiyor tam bitiyor sanıyorum bir bakıyorum geri gelmiş. Sebebi ne olabilir böyle bir durum yaşayan var mı? Randevu aldım ama biraz uzak bir tarihe verdiler.