Nickibosver Kızlar 6 aylık bebeğim odada dururken ben çıkınca ağlamaya başlıyor. Zaten mızmız bir bebek şimdi de bu başladı . Bu ayda olması normal mi siz de yaşıyor musunuz? Erken değil mi
beyzzsenturkk_ Nickibosver cok normal 7 aylık oldu bu duygu daha da yogunlastı onunla konusun anlatın iletişime geçin bu aylarda baslıyor zaten ayrılık kaygısı benimde kızım sürekli peşimde eğer onsuz başka bir odaya geçersem kıyamet kopuyor
Asyabuse Nickibosver yürüyene kadar devam edicekmiş bide benimkilerde öyle şişme bebek alıp suratımı yapıştırmayı düşünüyorum artık 😂😂