Yagmurmeric Merhabalar oğlum neredeyse 1 aylık olmak üzere bu zamana kadar hiç biberon vermedim. Fakat acıkınca ortalığı birbirine katıyor ve hiç belli olmuyor doyurup ciksam da bi an da uyanıp meme istiyor bu yüzden bı markete bile gidemiyorum. Acaba sutumu sağıp dışarda Philips avent anne memesine benzeyen biberon ile versem daha sonrasında meme reddi olur mu?
Ececiiim Yagmurmeric ben ilk zamanlar kuaföre vs gittiğimde eşime öyle bırakıyordum. Meme reddi yaşamadım. 5 ayını geçti hala anne sütü alıyor. Ama bebeğe göre değişebilir 🌸
Aynenkanka Yagmurmeric bizde biberon meme reddi yapmadı ama aventi ben beğenmiyorum ya içine gömülüyor çocuk emerken. Medela-calma, lansinoh, mamajoo, Tommee tippe ve avent olmak üzere çok biberon denedim ama bence en en en güzeli medela sonra lansinoh.
Eailesi4 Yagmurmeric doğduklarından 10 aylık olana kadar hem mama hem emzirme devam ettim çok şükür hiç yaşamadım inşAllah sizde yaşamazşınz
Yagmurmeric esrathegulcesmom bende öyle düşündüm ama bir kaç yanıt daha beklicem deneyimlemis olan varsa, teşekkür ederim ❤️
Yekbarnes Yagmurmeric benimki yaptı canım meme reddi istersen Philips avent alıştırma bardağı ile ver
esrathegulcesmom Yagmurmeric hatta şöyle söyliim ben kızıma ilk bir iki gün sütüm gelene kadar mama verdim o zaman biberonu çok iyi emiyordu. Senin gibi arada emziremeyeceğim bi yere gideceksem sütümü sağıp yanıma alıyordum çok rahat oluyordu. Sonra emzirme araları uzadı biz biberonu komple bıraktık. Şimdi işe başlayacağım biberonla sütümü vermeye çalışıyorum çocuk resmen unutmuş biberonu asla kabul etmiyor. Keşke arada bir verseymişim de unutmasaymış çocuk şimdi tekrar nasıl alıştıracağım kara kara düşünüyorum
Yagmurmeric Yekbarnes peki acaba biberonu tam dik tutmadan yatay tutup, sütün memedeki gibi çok tazyikli gelmemesini saglasam nasıl olur sizce
Yekbarnes Yagmurmeric hiç denemedim canım ben meme reddinden çok çektiğim için sadece fikir vermek istedim. Zor zamanlar yaşadım başkası yaşasın istemem
Yagmurmeric Ececiiim anladım teşekkür ederim. Arabaya dönüp emzirmek zor oluyor yani en azından biberonla vermek onu biraz oyalar hatta doyunca geri uyuyabilir bile çünkü dün mesela bı hava almak istedim açıkçası bunaldim hep evde sahile yürüyüş yapmaya gittik iki adım atıp geri döndük yani belki biberon versem uyucakti devam etcektik bizde deniz havası almaya
Ececiiim Yagmurmeric ilk zamanlar öyle oluyo ben de kendimi tuhaf hissetmiştim sürekli emmek istiyordu ben de dışarda vakit geçirmek ☺️ büyüdükçe emme aralıkları azalıyor daha rahatlıyor insan.
Yonxz_03 Bebekler ağızda pamukçuk nedeniyle emme isteğini kaybedebilir. Emmede ve yutmada güçlük çeken bebeklerde iştahsızlık ve kilo kaybı yaşanır
Yagmurmeric @Aynenkanka @Ececiiim @Yekbarnes @esrathegulcesmom Hepinize teşekkürler arkadaşlar, kullandik biberon meme r dedi vs. Olmadı hatta çok rahat ettik 🥰