Arkadaşlar merhaba
Bebeğim 1 yaş 19 günlük
Demiri ferritini hemoglobini her şeyi çok düşük çıktı
Kan şekeri bile düşük
Henüz doktorumuzdan dönüş almadım ama beslenmesi de biraz zayıf emziriyorum hala ve katı gıda düşkünlüğü yok pek iştahlı değil
Neler yapabilrim benim gibi olan anne var mı lütfen akıl verin