yeniannesibel Kızlar doğum yapalı dört ay oldu ama hala adet olmadım. Bu şekilde hamile kalınır mı yoksa adet olduktan sonra mı hamile kalınır. Ben yine de korunuyorum ama. Süt korur dedikleri olay bu mu
Melisakeskinn yeniannesibel adet olmadan önce yumurtlama olur sonra adet olunur. Tam adet olacağın ay yumurtlaman olduğunda ilişkiye girersen evet adet olmazsın hamile kalırsın
AgentMom yeniannesibel evet kalınır. Doğum yaptıktan sonra yumurtalıklar yenilenip daha hızlı çalışıyor. Süt korumaz, geri çekilme ile korunuyorsanız o da sağlıklı bir korunma yöntemi değil.
babystarzzz yeniannesibel evet benim bir tanıdığım hiç regl olmadan tekrar hamile olduğunu öğrenmişti
Ipekkuss Cey__35 doğum kontrol hapını nasıl içiyorsunuz? Ben daha önce kullanmadım tam olarak kullanmayı bilmiyorum. 28 tane oluyor sanırım bitince ne yapıyorsunuz bir hafta ara vermek gerekiyor vs diye okumuştum ama adet olmadım nasıl olacak
Minikkuzum1011 Ipekkuss bende 10 aydır adet olmadım cerazette hap ile korunuyorum emzirdiğim için. Hiç ara vermek yok hergün düzenli içiyorum
Cey__35 Ipekkuss hiç ara vermiyorsun canım sürekli devam 28 tane oluyor içinde hiç ara vermeden alarm kurdum hergün aynı saatte içiyorum
Cey__35 yeniannesibel cerazette kullanıyorum hiç bir yan etkisi olmadı hatta kullanmaya başladığımda 63 kiloydum şu an 58
AgentMom yeniannesibel yok gerekmiyor test yapıyorlar gebelik yoksa takılıyor. Ben 2 doğumumda kırktan sonra takındım
Anr5155 yeniannesibel yakın zamanda bir hanımefendi post açmıştı kırkı çıkar çıkmaz hamile kalmış 7 aylık bebeği varmış 5.5 aylık hamileymiş. Süt korur düşüncesi yanlış adet olmadan da hamile kalınır. Yani şöyle düşünün bu ay ilk reglinizi olabilirsiniz.
Mavisinannesi1804_ yeniannesibel adet olmak demek döllenmemiş yumurtaların ölüp kanla atılması demek. Bundan önce yumurtlarsın ve korunmasız ilişki yaşadıysan kalabilirsin. Bu şekilde kalanlar var