sabah uyuttum kendi yatağıma yatırdım geniş diye, sonra eşim aradı aşağıya ip salla poşetleri al balkonda onunla uğraşırken küt diye ses geldi koştum hemen baktım sırt üstü düşmüş 3 saattir gözlemliyorum şükür bişey olmadı kusma vs ama ben artık tek bırakıp tuvalete bile gidemem bir de yatağı duvara yapıştırdım düşmesin diye diğer taraftan düştü 🤦🏻♀️ nasıl bi önlem alabilirim boş tarafa ?