Alissinannesi yok vallaha olmadı bence o haritalandıröayı düzgün yapamamış olabilir çünkü biz ilk yaptığımızda düzgün yapamamışız öyle oldu . Sildik tekrar yaptım düzeldi . Ama evin ortasında hiç bişey olmayacak mesela sehpayı vantilatör falan biz kaldırıyoruz geceden kanepenin üstüne . İçine içme suyu koyuyoruz full. Sonra gece yattıktan sonra çalıştırıyorum sesi gayet sessiz bence . Bitince kendi yerine gidiyor zaten .