mericalmila çok şey denedim ama eltim bana bebegi ters emzir dedi inanmadım ne etkisi olacak diye ama inanır mısın aksama kadar geçti mastitim , göğüslerim taş gibi olmuştu el sürülmüyodu ağrıdan acıdan acile gitmistim , sağıp göğsü bosaltman lazım demişti doktor, ama ne mümkün o kadar acı çekiyorum ki sağamadım , bebekte emiyo ama fayda etmiyo emdikçe daha çok şişiyordu resmen . Dediğim gibi bebeğimi ters emzirerek rahatladım bilmiyorum bende etki etti herkeste edermi