Kızlar doğum sonrası çatlaklarım var karın bölgemde krem vs kullanıyorum ama hiç bi etkisi yok bu durum beni çok üzüyor kapalı biri değilim açığım crop tişörtlerimi bile giyemiyorum napıcam bilmiyorum benim gibi olan var mı bunun bi çözümü yok mu denize vs bile gitmek istemiyorum sırf bu yüzünden napmam gerekiyor