İki yegenim de sünnet oldu. Ablam 40 50 kisilik evde mevlit yapacakmış. Bende yeğenlerime birer gram altin takmayı düşünüyorum. Mevlit olmasa doğrudan taki takacaktim. Ablamlarin tayini çıktı, tasinma isleri var. O yuzden seneye mayis haziran gibi dusunuyor. Şimdi ikisine de ufak birer hediye alayım, altını da mevlutte takayım dedim. Sizce bu şekilde olur mu