Bet-mirac15 44 gün önce normal doğum yaptım, dikiş atıldı. Kırkım ciktiginda doktora kontrole gittim dikişlerimde bir sıkinti görmedi. Sizce şuan denize girebilir miyim?
lceLady Bet-mirac15 ben sezaryan oldum 25.gunde denize girdim doktor onayli ustelik dikislerim patlamisti iyi gelir demisti gerçekten iyi geldi kisa surede iyileşti