Elifffd Selam anneler 4 gün sonra 7 aylık olacağız. Doğduğundan beri hiç olmamıştı ama Konak olmaya başladı birden. Başına gelen var mı çözümü nedir ? Doktorumuza yazdım alerji belirtisi mi diye hayır dedi.
Karnis Elifffd canım zeytinyağını sür beklet yumuşar zaten onları tarak yardımıyla al geliverir hemen korkacak bir durum yok bizimse 3 aylıktan sonra oldu 1 yaşına kadar bazı bebeklerde devam edermiş kullandığın şampuanada bağlı oluyor ne kullanıyorsun
hayalperest2310 Elifffd aslında oluyo bende bizde yok sanıyordum geçen bit baktım beş aylığız bu arada hep kabuk zeytinyağı sürüp beklettim sonra tersine taradım yıkadım geçti ama bazı yerler hala var
Elifffd Karnis dalin kullanıyorum doğduğundan beri ilk kez oldu anlamadım. Acaba çorbalarına zeytinyağı katıyorum kabız olması diye o mu fazla geliyor
Karnis Elifffd hayır hayır yedikleriyle alakası yok bence diye düşünüyorum bazı bebeklere şampuan yaramıyor mustela kullanıyordum konaklarını temizlediğim halde yine oldu şampuandandır diye düşündüm unıbaby kullandım sonra olmadı
Karnis Elifffd beklet yumuşar bebek tarağıyla al canını acıtmadan korkma ben öyle yaptım yumuşayınca hemen ele geliyor konaklar kabuk gibi sonra yıka hemen gider zeytinyağı arındı tabi
Agoktug03 Benim bebeğimde 7 aylık olacak ayın birinde. 2 aylıkken den var sanırım konağı geçmiyor bi türlü neler yapmadım ki alerjik bebekler de geç iyileşiyormus bizim süt alerjimiz var zaten
Elifffd Agoktug03 bizim alerji problemimiz yok ama anlamadım bizimde çıkalı oldu ilk kendi geçer diyebekledim baktım öne doğru sarı sarı olmuş. Dizinde sarı mı
Agoktug03 Elifffd ilk başlarda baya sariydi hep taradım zeytinyağı ve badem yağı sürüp baya azalmıştı sonra kepek gibi kaldı bitti dedim yeniden arttı sicaklardan terleyince de artar demişti cildiye doktoru karışım önerdi krem onu sürüp yarım saat bekleyip duş alıyoruz her gün
Elifffd hayalperest2310 of bir an önce kurtulsunlar inşallah bebişler bende yapacağım bugün zeytinyağı