Merhaba arkadaşlar oğlum 1 ay önce sünnet oldu 18 aylık kendisi.2 hafta sonra şişme oldu öncesinde olmamıştı ve çok kaşınıyordu doktoruna götürdük mantar olduğunu söyledi ve krem verdi 1 haftadır kullanıyoruz. Şişliği falan geçti bazen bezini açtığımda kızarıklık oluyor bir de hala kaşıyor zaman zaman pipisini ama hala tam anlamıyla geçmedi kaşıntısı böyle bir durum yaşayan oldu mu tam olarak ne zaman düzeliyor tecrübesi olanlar yazabilir mi ?