Merhabalar kızlar herkese ya benim göbeğim ve çevresi özellikle tuvaltten sonra hareket ediyor aynı hamilelikte ki gibi bazende tek taraf şişiyor orası iniyor diğer taraf şişiyor sonra düzelip düz oluyor böyle birşey yaşayan var mı hangi doktora gitmeyelim sizce sezeryan doğum yaptım 9 ay oldu yapalı 1aydır böyle