28 günlük prematüre bir bebeğim var 36 haftalık dünyaya geldi. Gaz problemimizden dolayı sab simplex kullanıyorum bebeğimi rahatlatıyor fakat kullandıktan 3 gün sonra kakasında mukus ve cıvıklık farkettim. İnternetten baktığımda enfeksiyon diyordu. Aynı durumu yaşayan var mı ?