mrvelfada Kızlar 2 Ağustosta en son regli olmuştum.. Daha 2 eylül olmadı ama benim 1 ayı bulmuyor 3 hafta sonra oluyorum genelde. Sizce test yapmalı mıyı ?? 20 aylık oğlum var ay çokta korkuyorum gebe kalmaktan.. Allah isteyene versin..
2cocukluanne222 mrvelfada bekle bekle boşver 2 eylülü geçsin öyle yap kesin net bı sekilde o zaman çıkar varsada
mrvelfada 2cocukluanne222 Dimi ya bencede öyle yapayım.. Mevsim geçişlerinde de adette gecikme olabiliyor. Valla ben hap sprial filan kullanmadım. Eşim korunuyor. İnşallah yoktur ya öyle bi durum