Kızım 2 yaş 29 günlük her şeye hayır anne ben anne ben diyor. Mesela en basiti oyun oynuyoruz bir sürü bebek var sen bunu salla bende bunu diyorum hemen elimden alıyor kendi sallıyor. Alması değil aslında sıkıntım her şeye ben demesi anlıyorum büyüyor kendini ispatlamaya çalışıyor ama çok sabrım zorlanıyor. Yemek yerken mesela çatalla yenebilecek bir şey diye kaşık vermiyorum çatal veriyorum vermedim diye kalkıp çekmeceden kaşık almaya gidiyor. İzin vermeyince başlıyor ağlamaya. Daha kıyafetlerini tam giyemiyor doğal olarak ben giydirmeye çalışıyorum. Ben giydiriyorum diyemiyorum çalışıyorum diyorum çünkü giyinirken bile durmuyor ben ben diyor kendi giymek istiyor zorla giydirmeye çalışınca da sonuç belli. Dün banyo yaparken şampuanı kafasından aşağı dökmek istedi o kadarına izin vermedim tabiki. Güzelce anlatıyorum böyle yaparsan şöyle olur, öyle yapılmaz gel böyle yapalım diye yok olmuyor sürekli kendimi aynı döngünün içinde buluyorum çok zormuş gerçekten iki yaş