Kızlar merhaba 65 günlük bebeğim var 57 ile hamile kaldım 90 ile doğuma gittim şuan 73 kiloyum hem emziriyorum hem mama veriyorum ama sütüm yetmediğinden ağırlıklı olarak mama şeklinde ilerliyorum kilodan dolayı özgüvenim sıfıra indi kendimi çok çirkin hissediyorum eski pantolonları mı saklıyorum bir bacağım bile içine girmiyor neredeyse sizlerden diyetisyen tavsiyesi istiyorum online oluyor mu bilmiyorum ama varsa o da olur bu arada Konya da kalıyorum fiyatlarıyla beraber yazarsanız çok memnun kalırım hedefim 55 kiloya düşmek