Komut2- Bebeğim iki buçuk aylık elimizde olan d vitamini bitmek üzere ocean markası öneren çok var siz hangi marka öneriyorsunuz yoksa sağlık ocağının verdiği yeterli mi?
Mnli Komut2- sağlık ocağının verdiği damlada paraben olduğu için drum önermedi ocean kullanıyoruz içeriği temiz olduğu için
momy_alya Benim sorum da d vitaminiyle ilgili olacak . Çarpık bacak için doktor d vitamini yazdır dedi . Bu dediği de yine bebişlere verdiğimiz d vitamini mi ? Yani aynı durumu yaşayan varsa hangi d vit kullanıyor