10 ay 24 günlük oğlum.6.ayindan beri sürünüyor,tutup sıralıyor,kendi başına 10-15 saniye ayakta desteksiz duruyor ama yürümüyor henüz.Bazen parka gidiyoruz,bazen evde oyuncaklarıyla zaman geçiriyoruz.Ek gıda sürecimiz hala sıkıntılı, iştahlı bir bebek değil.Mama,dede,baba,dit(gitti) de diyor,diyav(miyav bunu yeni öğrendi 😃) sürekli pirrrrr diyor.Koltuklara tırmanmaya çalışıyor.
Alttan 4 dişi var üstten bir tane çıktı,ikinci yolda galiba.Baya zorlu bu diş işi.