Gokturk_ Kızlar oğlum 9 Eylül de 1 yaşına girecek kilosu 11.ayında kilosu 12 boyu 84 cm ‘di.Kışlık alıcam bulunduğum bölge don oluyor baya soğuk oluyor kışları.2 yaş mı alayım yoksa 3 yaş mı .Fikir verir misiniz?
Kerem_k1 Gokturk_ ürünler çok güzelmiş. Güle gülle kullanın. Büyük almanızda fayda var. 3 yaş alın bence. Bir de kalıplar dar gelirse giyemez rahat edemez. Büyük olsada kullanılır her şekilde
delirmeceler Gokturk_ 24-36 aylık olanları alın şuan ikizlerim 23 aylık bende geçen sene aynı aldım çok çabuk büyüyorlar
Silacnr011 Söyle birsey var yapıyla alakalı çocuklar 2 ay da bile o kadar çok kilo alabiliyorlar ki oğlum 2 yaşında geçen sene aldığım 2 yaş kıyafetleri olmuyor bende çok soğuk şehirdeyim çok iri oğlum var bu kış hersey sil baştan 😂
Gokturk_ Silacnr011 bizim de maalesef 2 yaş kıyafetleri olmuyor duruyor evde bide kışın içlik giydiriyorum ben oğlana o yüzden 3 yaş alayım en iyisi 😀
Gokturk_ Kerem_k1 canım ben 1 senedir alıyorum ürünlerini çok şükür birşey yaşamadım 😀Birde arkadaşım satıyor zaten daha uyguna geliyor fiyatları