kizlar 7 haftalık hamileyim bugün daha uykudan uyanmamla baş donmesi ile uyandım tansiyonum baya bi düşmüş yaşayanlar oldu mu nasil başa cıktiniz ben kızımda ilk hamileliğimde hiç tansiyon duşuklugu baş donmesi yaşamadım sadece mide bulandım vardi kizim ilgi istiyor evde işimi yapmakta çok zorlanıyorum yapamıyorum tek im evde bu tansiyon duşuklugu neden oluyor acaba baş donmemle nasil başa cıkacagım 😓😣😔