1annne Kızlar 1 aylık bebeğim var geceleri uyumuyor ikiyi buluyor saat emip yatıyor ama ben sabah 5-6 gibi uyanıp pemzıroorum 2 3 saati gecıyor uyanamıyorum gece beslenmesi kaçıyor hep :(
Minikkopya 1annne ben 3 aylık olana kadar Gece Gündüz 2 saatte bir alarm kurup mutlaka emzirdim ayı beklemeseniz de en azından İlk 2 ay mutlaka 2 saatte en geç 3 saatte bir emzirmeniz lazım