Merhaba kızlar benim iki tane evladım var çok şükür ikisi de çok sağlıklı biri 2,5 yaşında diğeri 8 aylık.büyük çocuğumu yarım gün okula verdim çnkü küçük çocuğum bana aşırı yapışık diğeri de haklı olarak onu aşırı kıskanıyor.Neler neler yaptım küçüğü sevsin ve alışsın diye ama yok her seferinde daha kötü vuruyor ve asla başka birşeyle ilgilenmiyor sadece gelip küçüğü rahatsız edip vuruyor ısırıyor küçüğü bi kenara bırakıp onunla ilgilenmek istiyorum bu sefer katılana bayılana kadar küçük ağlıyor.Yani hayatım cehenneme döndü .Bezini getirsin sürünü içirsin falan demeyin lütfen aklınıza gelebilecek herşeyi yaptım ama artık aşırı bunaldım.Bu hafta okul yoktu iki gündür evde ve o kadar şiddet gösteriyor ki kardeşine moralim çok bozuk güzel güzel konuşuyorm yok artık en son bağırıyorum yine yok bu işin sonu nereye varacak böyle bilmiyorum..