Dün bizi de çağırdılar değeri yüksek diye ama alırken hemşireler yanlış çıkabiliyor telaşlanma diye uyardılar. Dünden beri ruh gibiyim internette herkes yanılma payından bahsediyor şuan o ihtimale tutundum sadece. Bebeğim 10 gün küvezde antibiyotik ve ara ara sarılık tedavisi almıştı o süreçte verilen kanda çıktı umarım yanlış sonuçtur. Belirtilere baktığımda sadece burunda hafif hırıltısı var başka hiç bir belirtisi yok. Rabbim bebeklerimizi korusun inşallah 🙏🏻