Beren2323 Topuklarım çok kötü Çatlıyor geçmiyor başına gelen var mı ne kullanıyorsunuz ne yapıyorsunuz etkili krem var mı vazelin dışında
Yuzuklerin_efendisi0 Beren2323 Doğum yaptığımdan beri bende de aynı problem var😔 nefret ettim ya, banyoda taşlıyorum ama sanki iyice kötü oluyor. Sanırım artık dr’a gidicem😒
Beren2323 Yuzuklerin_efendisi0 benim önceden de birwz vardı doğumdan sonra daha kötü oldu interntten araştırdım lapitak diye bi krem varmış da kullanan yada başka bi tavsiyesi olan vardır diye yazdım .
Yuzuklerin_efendisi0 Beren2323 Bence bu mantar gibi bişey, normal topuk çatlaması olsa taşlayınca geçerdi. Benim kesinlikle dr’a gitmem gerekiyor artık.