Kizlar yakınlar da tofisadan ürün sipariş eden var mı. Ürünü sipariş edeli bir haftayı geçti ne bir kargo takip nosu ne bir mesaj hiçbir şey gelmedi. Siteye giriyorum siparişimi boş gösteriyor ama onaylanmıştı müşteri hizmet arıyorum 150. Sıradasiniz diyor yarim saattir sıram aynı. Var mı böyle sorun yaşayan