DiLaRa48 benim ikizlerim var ve doktor doğum da sütümn yettiğini tam tersi başlama demişti ama sonra sarılık oldular ben kendim başladım sonra sütüm arttı kendim bıraktım zamanla doktor öncesiyle süt arttırıcı Damla kullandım o çok etkili oldu biberonla verdim çok şükür red yaşamadım biraz birbirinize alışın herseyini öğreneceksin sürekli emzirin zamanla sütünüz artar inşAllah