dentistmomm Ayakkabı numaranız doğum sonrasında artış gösterdi mi ve sonrasında düşüş oldu mu yeniden eski numaranıza kavuştunuz mu?
Tosbaninannesi dentistmomm benim olmadı hamile olmadan önceki sporumu 9 aylik olana kadar giydim doğumdan sonra da giydim hiç bişey olmadı 😐
Eflinim_2022 dentistmomm 37 giyen ben hamileyken 39 anca oldu dogumdan sonra 38 oldu şuan 38 de kaldım 37 de oluyor ama sıkıyor
HulyaYilmaz41 dentistmomm son zamanlarda ayaklarım şişmişti canım ama dogumdan snra indi zaten hep aynı numarayı kullandım
Senorita dentistmomm hamileliğin son aylarında ayaklarım şiştiği için büyümüştü, ama şuan eskisi gibi
Zeliff dentistmomm hamileyken ödemden dolayı bir numara büyük ayakkabı almıştım öyle de kalır sandım ama doğumdan sonra tekrar 36 oldu