Nursemom_ Bende üzerinden çok zaman geçmesine rağmen okudum ve şoka girdim “ayrı yemek yapmak mı aaa ne ayıp ne kötü annesin , hiç iyi yetistirememissin , biz kendi yemegimizden yediriryoruz en iyi anne biziz ” ciler aslında biraeyoeri kaçırıyor ki bebeğe özel yemek yapmak bir inceliktie bebeğin günlük kalorisi ve büyüklerin alacağı besin degerleri eş değer değildir ben her yemeğimi mesela saf doğa Z.yagiyla yapmam yapamam olacak olan var olmayacak olan var ama bebeğime her yemeğinde z.yagi ve has be has tereyağı koyarım yani bende ayrı yemek yaparım …! Meselela ona yaptığım her yemeği daha az sulu ve daha koyu kıvamlı yaparım ki ekmek tüketmek zorunda kalmasın daha fazla besin değeri alsın , suyla karnı dolmasın …. Bebeğime hergün mutlaka proteinler grubunu veririm et balık ya da yerli tavuk ama kendim hergün et balık ya da tavuk tuketmem . Bebeğime pirinç yerine bulgur pilavı yediririm ama kendim bulgur tercih etmem çocuğuma sadece doğal ve işlenmemiş gıdalar veririm kızartma çiçek yağı vs vermem kendim hergün bal tahin yumurta tuketmem ama bebeğime özel veririm ama kendim ne olsa yerim demem o ki bebeğe özel yemek yapmak demek “yapmayanlardan daha iyi anne olmak demektir bazılarının yermeye çalıştığı gibi eksik kalmak demek değildir ” belki bu şekilde açılımını daha iyi anlarlar . Bunu her anne yapamaz maalesef .