Ysalvatore ya benım olay cok farklı aslında üç ay önce normal doğum yaptım kızım tam üçüncü ayında iken ilk regli oldum ama reglim lekelenme şeklinde az az pad dolduracak şekilde değildi spiral adetliyken takılıyor ya gittim oradaki yerleşme kanaması olabilir dedi o yüzden teste ben de yaptım şüphem yok böyle bir girişimde bulunmadım açıkçası ama yinede insan korkuyor ben de şu an mesela diyorum hamile olmak nasıl anlaşılır adet gecikir ama ben adet oldum teste iki falan olunca ne alaka dedim ama negatif ya sonuçta adet oldum değil mi